We zijn er bijna... - Reisverslag uit 's-Hertogenbosch, Nederland van IMCN Reisgezelschap 2019 - WaarBenJij.nu We zijn er bijna... - Reisverslag uit 's-Hertogenbosch, Nederland van IMCN Reisgezelschap 2019 - WaarBenJij.nu

We zijn er bijna...

Blijf op de hoogte en volg IMCN Reisgezelschap

07 Januari 2019 | Nederland, 's-Hertogenbosch

maar nog niet helemaal! Vrijdag aanstaande zullen Jan, Hannie, Peter Sr, Laura, Gerard, Susanne, Lily, Trudy en Peter Jr in het vliegtuig stappen naar Kolkata, India. Hier zullen zij, tijdens het bezoek dat anderhalve week duurt, de door ons gesponsorde school in Sahajad Pur openen en deelnemen aan het kinderfestival. Daarnaast wordt er een bezoek gebracht aan het "Women Peace Centre" in Dhaki, waarvan de uitbreiding komend jaar een van de projecten van het IMCN is.

কলকাতা, আমরা এখানে এসেছি!

  • 07 Januari 2019 - 19:37

    Cees Rietvelt:

    Fijn zo'n blog voor het thuisfront.

  • 08 Januari 2019 - 03:43

    Monique:

    Hoi Peters en Susanne, en medereizigers!

    Ik wens jullie een fantastische en onvergetelijke reis toe.
    Graag volg ik jullie ervaringen via de blogs.

    Liefs, Monique

  • 08 Januari 2019 - 04:44

    Dianne Schellekens:

    Mooie reis voor allemaal en doe iedereen de hartelijke groeten. Dianne

  • 08 Januari 2019 - 12:33

    Jan Hermes :

    Mooi initiatief. We zien elkaar vrijdag. Ik heb er veel zin in.

  • 09 Januari 2019 - 15:52

    Ivo Kuijlaars:

    Leuk om met jullie mee te gaan leven.
    Goede reis en een fijne tijd in India.

  • 10 Januari 2019 - 11:10

    Rieky Van Houten:

    Hallo lieve Indiagangers,
    Een hele fijne tijd gewenst. In gedachte ga ik met jullie mee en daarbij gaat deze blog goed helpen. Ik kom jullie morgen nog uitzwaaien. Veel liefs, Rieky

  • 10 Januari 2019 - 15:50

    Margreth Tillemans:

    Lieve mensen,
    In gedachten reis ik toch met een beetje heimwee met jullie mee en zal jullie blog volgen. Een mooie reis. Het zal hard werken zijn in zo’n korte tijd en ik hoor graag de resultaten.
    Heel veel groeten aan alle bekenden van onze reis 2016, waar ik nog met veel liefde terugdenk aan het fijne gezelschap en tijd die we hadden.
    Veel liefs, Margreth


  • 10 Januari 2019 - 19:10

    Dianne:

    Lief reisgezelschap,
    Ik wens jullie een mooie en leerzame reis toe.
    Doe iedereen de groeten van me bij IIMC.
    Ik ga jullie volgen.
    Liefs Dianne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

IMCN Reisgezelschap

Actief sinds 07 Jan. 2019
Verslag gelezen: 485
Totaal aantal bezoekers 3289

Voorgaande reizen:

11 Januari 2019 - 20 Januari 2019

IMCN goes IIMC

Landen bezocht: